Kapcsolatfelvétel Kapcsolatfelvétel
Cégnév: Sportmánia Kft.
Ügyfélszolgálati iroda és átvételi pont: 1139 Budapest, Forgách utca 19., Gold irodaház 2. emelet
Székhely: 2462 Martonvásár, Váci Mihály utca 6. földszint 2.
Adószám: 23513967-2-07
Cégjegyzékszám: 07-09-021044
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Fejér Megyei Bíróság, mint Cégbíróság
Elektronikus elérhetőség: info@sportmania.hu
Telefonos elérhetőség: +36 70 945 63 77
Képviseli, kapcsolattartó: Hornyák Mónika
Adatvédelmi nyilvántartási szám: folyamatban

Szolgáltatásainkkal, termékeinkkel, megrendelésekkel, illetve számlázással összefüggő kérdéseiddel, kéréseiddel, vagy ha bármilyen egyéb észrevételed van, kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot, melyre egy munkanapon belül válaszolunk.

Amennyiben kényelmesebb számodra, írj nekünk az info@sportmania.hu e-mail címre vagy hívj minket munkaidőben a
+36 70 945 63 77 telefonszámon.

Teljes név:
E-mail cĂ­m:
Telefonszám:
Ăśzenet tartalma:


Ügyfélpanaszok kezelése

Mindent elkövetünk annak érdekében, hogy webáruházunkkal maradéktalanul elégedettek légy. Ha ennek ellenére bármely szolgáltatással, tevékenységgel, vagy termékkel kapcsolatban kifogásod merül fel, annak orvoslása az alábbi szabályok alapján történik.

Ügyfélkifogásnak minősül bármely, ügyféltől a Sportmánia Kft. felé irányuló elégedetlenséget kifejező közlés, különösen (de nem kizárólagosan) az alábbiak:
- melyben az ügyfél a Sportmánia Kft. álláspontjával ellentétes véleményt fogalmaz meg,
- melyben az ügyfél a Sportmánia Kft. tevékenységét általánosságban sérelmezi,
- melyben az ügyfél a Sportmánia Kft. szolgáltatásnyújtásának módját kifogásolja, stb.

Panaszaidat a következő módokon nyújthatod be:
- e-mailben az info@sportmania.hu e-mail címre küldött levélben,
- postai úton a Sportmánia Kft. nevére címzett, 2462 Martonvásár, Váci Mihály utca 6. földszint 2. címre küldött levélben,
- amennyiben nálunk nem nyert orvoslást panaszod – a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (1088 Budapest, József krt.6.), illetőleg területileg illetékes felügyelőség címére (bővebb tájékoztatás: www.nfh.hu weboldalon) küldött levélben.

Törekszünk arra, hogy a panaszokat a lehető legrövidebb idő alatt megoldjuk vagy orvosoljuk. Amennyiben a panasz részben, vagy egészében elutasításra kerül, akkor a választ 15 napon belül meg kell küldenünk Neked.
Amennyiben a panaszt a fenti határidőn belül nem lehet megoldani, illetve megválaszolni, akkor 15 napon belül egy ideiglenes választ küldünk Neked, amely tartalmazza, hogy ügyfélszolgálatunk miért nincs abban a helyzetben, hogy az ügyet a fenti határidőig megoldja, illetve, hogy mikorra várható végleges válaszadás a részünkről.
A panaszokat a benyújtás módját követve válaszoljuk meg (e-mail-ben küldött panaszra e-mailben válaszolunk).

Panaszkezelést érintő jogszabályok:
- 1997. évi CLV. törvény fogyasztóvédelemről
- 1959. évi IV. törvény a Polgári Törvénykönyvről (szavatossági jótállási szabályok)
- 17/1999 (II.5.) Kormányrendelet a távollevők között kötött szerződésekről
- 151/2003. (IX.23) Kormányrendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozós kötelező jótállásról
- 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
 
Kiárusítás